Azt hiszem nyugodtan ki lehet mondani 2018. február elseje mérföldkő.
Először fordult elő, hogy egy cég amely szponzorálja a Manchester City-t (az úttörő a világszerte ismert, főként HR-re szakosodott Hays) a közösségi médiafelületén magyar feliratos videókat ad közre.
Egy cég amelyik felismerte, hogy mekkora brand lett a Manchester City, hogy érdemes magyarítani a reklámfilmjeiket, a játékosokon keresztül megszólítani a célközönségüket.
A meccsnapokon a Facebook oldalukon is rendszeresen feltűnnek a City játékosai, most már a Youtube csatornájukon is találkozhatunk velük.
Nem, nem gondolom azt, hogy Hays potenciális ügyfelei közül mindenki pontosan tudja ki is az a Fernandinho, vagy Kompany, de nekünk baromi érdekes látni ezeket a videókat.
Két hónapja már felkerült egy videó a női csapatról a Hays youtube csatornájára, de az ellentétben ezzel a hárommal, az alá még nem tudtunk magyar feliratot választani.
Magyar sportadón (bár inkább külföldi sportadó magyar adásában) az európai piacra épp betörni készülő Nexen gumigyártó tette meg a csapatot és szurkolóit.
Agüero is feltűnt már Magyarországon reklámban, de ő civilben, mint Kun Agüero, nem mint City játékos (a Nissan mellett a Puma kisfilmjeiben is láthattuk).