72 milliós frigy

Tegnap délután (európai idő szerint már éjszaka) New Yorkban bemutatták a Manchester City hazai szerelését a 2013/2014-es szezonra.

Vége az umbro korszaknak, itt van Amerika és a nike.

Tegnap délután (európai idő szerint már éjszaka) New Yorkban bemutatták a Manchester City hazai szerelését a 2013/2014-es szezonra.

Vége az umbro korszaknak, itt van Amerika és a nike.

Tudtunk róla, meglepetés nem ért minket. Az angol válogatott is pipás mezbe öltözött hétfőn, a manchesteri hatalomátvétel is megtörtént.

Olyan érzés lehet ez, mint mikor a gazdag szülők választanak párt a gyereknek. Nem a szerelméhez kell hozzámennie, hanem ahhoz, akit kiválasztottak neki.

Csak itt azért könnyebb a választás, nem csak gazdag a kiszemelt menyecske nem csak gazdag, hanem viszonylag mutatós is.

Hat évre 72 millió fontot a konyhára az üzlet (plusz az eladás utáni százalékok.)

Nem lesz a világnak olyan szeglete (beleértve Magyarországot is) ahol gondot jelenete City mezhez jutni.

Az amerikaiak ceruzája nem szaladt el a tervezéskor (állítólag a csapat első égszínkék 1892-es meze volt a minta). A mez a City eddigi legkönnyebb trikója (150 gramm, ami a reklám szerint 7 PET palack) és legmodernebb dri-fit szellőzéstechnológiával készült.

A nike indonéziai gyára ontja az új mezeket a világra.

Az egy hónapja kiszivárgott mezen egy apróbb változtatás van csak, a címer mögötti pajzsmintázat újdonság.

Itt van, megjött. Hogy tetszik?