Tegnap délután (európai idő szerint már éjszaka) New Yorkban bemutatták a Manchester City hazai szerelését a 2013/2014-es szezonra.
Vége az umbro korszaknak, itt van Amerika és a nike.
Tegnap délután (európai idő szerint már éjszaka) New Yorkban bemutatták a Manchester City hazai szerelését a 2013/2014-es szezonra.
Vége az umbro korszaknak, itt van Amerika és a nike.
Tudtunk róla, meglepetés nem ért minket. Az angol válogatott is pipás mezbe öltözött hétfőn, a manchesteri hatalomátvétel is megtörtént.
Olyan érzés lehet ez, mint mikor a gazdag szülők választanak párt a gyereknek. Nem a szerelméhez kell hozzámennie, hanem ahhoz, akit kiválasztottak neki.
Csak itt azért könnyebb a választás, nem csak gazdag a kiszemelt menyecske nem csak gazdag, hanem viszonylag mutatós is.
Hat évre 72 millió fontot a konyhára az üzlet (plusz az eladás utáni százalékok.)
Nem lesz a világnak olyan szeglete (beleértve Magyarországot is) ahol gondot jelenete City mezhez jutni.
Az amerikaiak ceruzája nem szaladt el a tervezéskor (állítólag a csapat első égszínkék 1892-es meze volt a minta). A mez a City eddigi legkönnyebb trikója (150 gramm, ami a reklám szerint 7 PET palack) és legmodernebb dri-fit szellőzéstechnológiával készült.
A nike indonéziai gyára ontja az új mezeket a világra.
Az egy hónapja kiszivárgott mezen egy apróbb változtatás van csak, a címer mögötti pajzsmintázat újdonság.
Itt van, megjött. Hogy tetszik?